Familjecentralen Nyckelspiken har flyttat till nya lokaler vid Tingshustorget 5

Familjecentralen Nyckelspiken finns nu vid Tingshustorget. Ingång via huvudentrén till Strömkullegymansiet/biblioteket därefter direkt till vänster upp för trappan (finns också hiss) till övervåningen.

Familjecentralen Nyckelspiken håller på att installera sig i nya lokaler vid Tingshustorget 5 i Bengtsfors och förhoppningsvis kommer ordinarie verksamhet igång i september. Ingången är samma som till Strömkullegymnasiet/biblioteket därefter direkt till vänster upp för trappan (finns också hiss) till övervåningen.

Start tidigast i september

På grund av flytten och allt vad det innebär kommer öppna förskolans verksamhet starta tidigast i början av september, vi kommer att informera om uppstarten här på hemsidan samt på Nyckelspikens sociala medier.

Billingsfors start 5 september

I Billingsfors startar vi tisdag 5 september 13.00-16.00 för dig med barn upp till 8 år.
OBS! endast tisdag eftermiddagar under hösten.

Babyfika onsdagar på Café Strömmen

I väntan på att sätta igång öppna förskolan i Bengtsfors träffas vi på Café Strömmen (som ligger vid ingången till våra nya lokaler) på onsdagar i augusti 11.00-13.00 för lite Babyfika. För dig med lite yngre barn.

Information kring övriga delar av Familjecentralen

• BVC drar igång med sina föräldrautbildningar under augusti, det är endast föräldrar som är inbjudna. Information sker via BVC.
  • Eva-Grete (IFO) har finns tillgänglig för råd och stöd från och med andra halvan av augusti. Henne kontaktar ni vid behov på nummer 0709-37 75 60.

Familjecentralen Nyckelspiken
0531-52 62 98 eller 070-9832883

Besök oss vid Tingshustorget 5 i Bengtsfors - ingång via huvudentrén till Strömkullegymansiet/biblioteket därefter direkt till vänster upp för trappan.

Familjecentralen Nyckelspiken på Facebook Länk till annan webbplats.

Senast uppdaterad: 8 september 2023