Skolans dag i strålande solsken

Emilia Nätt på en av stationerna under skolans dag. Foto: Kenneth Sundström

Torsdag 17 september var skolans dag. I strålande sol samarbetade eleverna kring olika uppgifter som att tända eld, bygga fågelholk, lösa rebus, fotografera med mera. Här kommer några bilder från dagen.

Foton av Kenneth Sundström

Morgan Magnusson på skolans dag vid Eka-parken.

Daniel Karlsen och Emilia Nätt samarbetar kring att göra en fågelholk på Skolans dag 2020.

Tindra Eliasson och Annie Augustin samarbetar kring att bygga en fågelholk på Skolans dag 2020

Tindra Eliasson och Dennis Wessman samarbetar kring att bygga fågelholk på Skolans dag 2020

Dennis Wessman och Hazem Nassra kokar soppa på Skolans dag 2020

Linda Ericsson och Javier Guirado Rojas

Hazem Nassra, Dennis Wessman, Karin Nilsson, Megan Pettersson, Marie Norlin, Anna Jansson, Patrik Sandström, Irina Hagman, Stefan Edvardsson och Morgan Magnusson på skolans dag 2020.

Alva Eira och Maja Lundin samarbetar kring bygge av fågelholk på Skolans dag 2020.

Christoffer Lundqvist, David He och Anton Amnehagen på Skolans dag 2020