Börjar det bli dags att tänka på gymnasium?

Illustration: Sofia Holt

Du som går i nian står inför ett av alla val du kommer att göra i livet. Just nu känns det väldigt stort - eller hur? Och kanske lite skrämmande. Genom de här utskicken vill vi informera om Strömkullegymnasiet. Om du inte längre vill ha våra nyhetsutskick kan du avsluta din prenumeration på www.bengtsfors.se/stromkullenytt Länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster.

Hej kompis!

Gymnasievalet är viktigt, men fråga runt bland vuxna i din närhet så kommer du upptäcka att de sällan haft en spikrak väg till den plats de är på idag. Ofta är det små saker som avgör stora beslut; vilken skola känns bäst, vad ska mina kompisar gå eller är det inte lite coolare i grannkommunen eller i stan? Oavsett vad som avgör ditt gymnasieval så lovar vi att göra vad vi kan för att du inför ansökningsperioden ska känna dig informerad om vad vi kan erbjuda på Strömkullegymnasiet. Vi vill helt enkelt hjälpa dig att bli ditt bästa jag!

Välkommen att besöka oss

Om du vill veta hur det är att gå på Strömkullegymnasiet är du välkommen att skugga oss och delta i undervisningen under en dag. Du får en personlig guide som du kan ställa frågor till kring ditt gymnasieval. Prata med din SYV eller kom och träffa oss när vi besöker din skola, du kan också använda vårt formulär, Länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster. så hör vi av oss.

Jag vill helst få svar * (obligatorisk)
Jag vill helst få svar

Senast uppdaterad: